sobota, 21 września 2013

Pomysły na prezent na Dzień Chłopaka

Dzień Chłopaka coraz bliżej. Jeżeli nie macie jeszcze pomysłu co sprezentować swojej drugiej połówce, podsunę wam kilka propozycji.

Nietypowy portfel
Jeśli chłopak jest graczem (i kupił już GTA V, więc ten prezent odpada), to z pewnością ucieszy się z portfela nawiązującego do jednej z jego ulubionych gier lub olschoolowego portfela w kształcie pada do konsoli Nintendo. Czy może istnieć bardziej oryginalny portfel dla gracza?

 



Maskotka
Dużo osób uważa, że maskotka jako prezent dla chłopaka to... nienajlepszy pomysł. Może faktycznie nie każdy ucieszyłby się z misia, ale supersłodki, przytulaśny pluszak z Aliena to zupełnie inna sprawa ;)

 

Koszulka z superbohaterem
  Koszulka z ulubionym bohaterem z komiksu, filmu czy gry to prezent, który ucieszy zawsze.



Oryginalny kubek
A może kubek z R2-D2? Ten wszędobylski, odważny i uparty robot jest jedną z najbardziej znanych postaci z Gwiezdnych Wojen. Świetnie sprawdza się w każdej misji, nawet w tej, by poranna kawa nie wystygła zbyt szybko ;)

Przez żołądek do serca 
Nie mówcie, że to nieprawda, bo wiem, że prawda. W liceum dzieliłam się śniadaniem z kolegą z klasy. Po kilku tygodniach nie potrafił beze mnie żyć, zatem skuteczność tej metody szacuję na jakieś 100% ;)
Aby prezent był naprawdę efektowny, pomóc sobie używając silikonowych foremek z motywami ze Star Wars. Można zrobić dzięki nim czekoladki, galaretki, ciasta, ciasteczka i wiele innych pyszności.





No dobra, przyznaję, jeżeli chłopak jest fanem, znaleźć dla niego prezent wcale nie jest tak trudno :)
Wybaczcie tę chamską reklamę, ale czego się nie robi dla pozycjonowania strony (jestem brutalnie szczera, to mnie kiedyś zniszczy ;) ).
Jeżeli spodobały wam się gadżety, zapraszam na stronę Geeko.pl
Obiecuję, że kolejny post będzie o czymś innym, bo... zamierzam po raz pierwszy w życiu wziąć udział w cosplayu i niezdrowo się tym ekscytuję. Udanego weekendu!

7 komentarzy:

  1. Akapit o jedzeniu cudny :D dobra z Ciebie kolezanka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, kogo będziesz cosplayować? Chociaż to nam zdradź, w oczekiwaniu na efekty! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez żołądek do serca. Stara prawda, ale za to jaka aktualna ;) Mój facet nie jest fanem Gwiezdnych Wojen czy innych cudów, ale lubi słodycze ;) dlatego taki fajny worek wypełniony smakołykami na pewno sprawi mu ogromną przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak to u was wygląda, ale kiedyś ja miałam straszny problem żeby kupić jakiś prezent dla faceta. W tym roku było już o wiele lepiej, gdyż z https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego zamówiłam mu bardzo oryginalny gadżet z którego dość mocno się cieszył. To był jego najlepszy prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja dziewczyna zawsze mnie potrafi bardzo pozytywnie zaskoczyć jeśli mówimy o prezentach. Ja oczywiście staram się w ten sam sposób odwdzięczyć. Za każdym razem w sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet jestem w stanie znaleźć bardzo ciekawe upominki, które jej się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...